ACTE DE LLIURAMENT DE DIPLOMES BEQUES 2021

LA FUNDACIÓ HA CELEBRAT AQUEST DISSABTE L’ACTE DE LLIURAMENT DE DIPLOMES ALS BECATS DE LA CONVOCATÒRIA DE 2021

La Fundació Catalana per a l’Ensenyament de l’Idioma Anglès i l’Educació en Anglès, mitjançant el Fons Especial Joan Riera Gubau, ha realitzat aquest dissabte dia 23 d'octubre l’acte anual de lliurament de diplomes als nois i noies que han obtingut una de les beques per a estades d’estiu.

És el quart any que es realitza aquest acte , amb vocació de  consolidar-lo cada any, i serveix per a recordar el sr. Joan Riera Gubau i també reconèixer l’esforç dels nois i noies que obtenen una de les beques d’excel·lència de la Fundació.

El record a Joan Riera ha anat a càrrec de Neus Jou, Mariona Esteve i Arnau Roca.

També han  intervingut, en nom de tots els nois i noies becats, na Abril Borell i en Jordi Lachkar

L’acte ha finalitzat amb el lliurament dels diplomes de reconeixement acadèmic als 95 beneficiaris de la convocatòria de 2021 de beques per a fes estades d’aprenentatge i millora de la llengua anglesa al Regne Unit i Catalunya. Els diplomes han estat lliurats per Ignasi Mas de Xaxàs, de British Summer; Maria Mir, directora de l'Escola Oficial d'Idiomes a Girona i Joan Martí, alcalde de Santa Coloma.

En el Facebook de la Fundació hi trobareu totes les fotografies de l'acte.

CONVOCAT EL CONCURS D’ORATÒRIA EN LLENGUA ANGLESA DE LA COMARCA DE LA SELVA

El Concurs d'Oratòria en Llengua Anglesa que convoca la Fundació arriba enguany a la seva quinzena edició.

Fins el 18 de febrer de 2022 es poden omplir el formulari de tramesa d'enregistraments i penjar els vídeos que haurà de valorar el jurat en l'espai WEB del concurs. Cada centre podrà presentar fins a tres alumnes per classe dins cada modalitat de cicle.

L'organització del concurs es fa amb la col·laboració dels centres de recursos pedagògics de la comarca, qui faran el suport tècnic que calgui si els alumnes participants ho requereixen.

En aquests enllaços podeu trobar tota la informació: CRP Selva 1.

S'ha previst que l'acte final es realitzi el dissabte dia 7 de maig de 2022.

LA FUNDACIÓ RESOL LA CONVOCATÒRIA DE BEQUES UNIVERSITÀRIES

La Comissió de Selecció de la Fundació ha resolt la convocatòria de beques de les modalitats “C” (curs de grau universitari als Estats Units) i “D” (postgrau o màster universitari als Estats Units).

Aquestes beques estan dotades amb 35.000 euros per anualitat. Les de grau són prorrogables fins a quatre i anys i les de postgrau o màster fins a dos anys. Els destinataris havien de ser de Santa Coloma de Farners.

Les beques concedides han estat :

-    Èlia Meca Homs, per a la realització d'un grau complet en ciències polítiques en una universitat dels Estats Units.

-    Lídia Ballel Hosa, per a la realització de pràctiques de postgrau en nanociència i nutrició de fins a un any en una universitat dels Estats Units.

En l'arxiu adjunt hi trobareu l'edicte de concessió

GUANYADORS I FINALISTES DEL CONCURS D'ORATÒRIA 2021

El passat dia 22 de maig es van reunir els membres del jurat del Concurs d'Oratòria en Llengua Anglesa de la Comarca de la Selva.

Van entrevistar telemàticament als dotze nois i noies finalistes i van decidir els guanyadors deprés de valorar els vídeos amb la seva participació i aquesta entrevista.

Fem públic l'acta del jurat, que trobareu en el document adjunt.

Als finalistes i guanyadors els donarem els corresponents premis i posarem a les xarxes de la Fundació les fotos amb el lliurament d'aquests.

Gràcies per participar a tothom i enhorabona a guanyadors i finalistes.

El jurat ens confirma cada any que el nivell d'anglès dels participants és millor.

BECATS UNIVERSITARIS 2006-2018

Actualitzem el nostre àlbum de beques universitàries.

Durant aquests onze anys la Fundació ha dedicat a 4.660.305 euros en 1.585 beques per a nois i noies, alumnes i universitaris de Santa Coloma de la comarca de la Selva per a realitzar estades d’aprenentatge de l’idioma anglès i fins a 75 beques per a cursos de batxillerat, grau o postgrau en universitats dels Estats Units.

S’ha donat resposta així a la voluntat de l’industrial i mecenes de Santa Coloma Joan Riera i Gubau, qui ho va llegar a la Generalitat de Catalunya per aquesta finalitat.

Continem amb aquest projecte il·lusionador.