LA FUNDACIÓ RESOL LA CONVOCATÒRIA DE BEQUES DE LA MODALITAT "A"

Es concedeixen inicialment 66 beques per a estades d'aprenentatge destiu al Regne Unit, Irlanda i els Estats Units.

La Comissió de Selecció de la Fundació ha resolt la convocatòria de beques de les modalitats "A" (estades d'aprenentatge d'estiu al Regne Unit, Irlanda i els Estats Units).

S’han  concedit inicialment  66 beques a alumnes d'ESO, batxillerat i cicles formatius de Santa Coloma de Farners i de la comarca de la Selva. Es distribueixen en 40 beques d’estades de quinze dies al Regne Unit i Irlanda i 26 per a estades de quatre setmanes , entre les quals setze als Estats Units.

Enguany s'han presentat un total de 243 peticions de beca en la modalitat "A" i cal destacar de nou les altes qualificacions acadèmiques dels sol·licitants.

Les beques s'han concedit per estricte ordre de mèrits acadèmics dels sol·licitants i ara obrim el període presentació dels comprovants i acceptació de les beques.  També , com es fa cada any, es concediran algunes noves beques fins arribar a dedicar-hi el total de 150.000 euros pressupostats.

En el document adjunt hi podeu consultar la relació de beneficiaris.

ELS PRIMERS DEU ANYS DE LA FUNDACIÓ

Hem tancat l'any 2016 i amb ell el desè aniversari de la Fundació Joan Riera i Gubau.

Durant aquests deu anys la Fundació ha dedicat fins a 4.053.884 euros en 1.351 beques per a nois i noies, alumnes i universitaris de Santa Coloma de la comarca de la Selva per a realitzar estades d’aprenentatge de l’idioma anglès i fins a 66 beques per a cursos de batxillerat, grau o postgrau en universitats dels Estats Units.

S’ha donat resposta així a la voluntat de l’industrial i mecenes de Santa Coloma Joan Riera i Gubau, qui ho va llegar a la Generalitat de Catalunya per aquesta finalitat.

En l'apartat "LA FUNDACIÓ" d'aquesta mateixa web hi trobareu la memòria d'aquests deu anys , amb totes les beques concedides i els imports dedicats, i també l'àlbum fotogràfic dels nostres becats universitaris.

Continuem amb aquest projecte il·lusionador.

CONVOCAT EL CONCURS D'ORATÒRIA EN LLENGUA ANGLESA DE 2017

El Concurs d'Oratòria en Llengua Anglesa que convoca la Fundació arriba enguany a la seva desena edició.

Els centres escolars de la comarca de la Selva han fet la preinscripció dels alumnes que hi participaran i entre l'1 i el 20 de març hauran d'omplir el formulari de tramesa d'enregistraments i penjar els vídeos que haurà de valorar el jurat en l'espai WEB del concurs.

L'organització del concurs es fa amb la col·laboració dels centres de recursos pedagògics de la comarca, qui faran el suport tècnic que calgui si els alumnes participants ho requereixen.

En aquests enllaços podeu trobar tota la informació: CRP Selva 1 i CRP Selva 2.

Més endavant s'informarà de la data de realització de la final del concurs i dels finalistes que hi accedeixen.

OBRIM LA CONVOCATÒRIA DE BEQUES PER A CURSOS INTENSIUS D'ESTIU EN ACADÈMIES

Aquesta convocatòria de beques va dirigida a estudiants de Santa Coloma de Farners

La Fundació Joan Riera Gubau ha obert la convocatòria de la modalitat de beques destinades a afavorir que alumnes de Santa Coloma de Farners puguin  realitzar cursos intensius d'estiu en acadèmies privades de la ciutat.

L'objectiu és reforçar l'aprenentatge de la llengua anglesa assolit durant el curs escolar i hi poden accedir  alumnes d'ESO i d'ensenyaments post obligatoris (12 a 18 anys).

La Fundació hi destina un total de 13.600 euros i els alumnes que en resultin beneficiaris fan un curs intensiu de trenta hores en una de les sis acadèmies que se'ls assignin.

El període de presentació de sol·licituds finalitza el 28 d'abril d'enguany.

En els apartats de bases i formularis "E" d'aquesta pàgina web hi podeu trobar tota la informació i documents necessaris.