LA FUNDACIÓ RESOL LA CONVOCATÒRIA DE BEQUES DE LA MODALITAT "A"

Es concedeixen inicialment 65 beques per a estades d'aprenentatge destiu al Regne Unit, Irlanda i els Estats Units.

La Comissió de Selecció de la Fundació ha resolt la convocatòria de beques de les modalitats "A" (estades d'aprenentatge d'estiu al Regne Unit, Irlanda i els Estats Units).

S’han  concedit inicialment  65 beques a alumnes d'ESO, batxillerat i cicles formatius de Santa Coloma de Farners i de la comarca de la Selva. Es distribueixen en 39 beques d’estades de quinze dies al Regne Unit i Irlanda i 26 per a estades de quatre setmanes , entre les quals setze als Estats Units.

Enguany s'han presentat un total de 253 peticions de beca en la modalitat "A" i cal destacar, com en les darreres convocatòries, les altes qualificacions acadèmiques dels sol·licitants.

Totes les beques s'han concedit per estricte ordre de mèrits acadèmics dels sol·licitants i ara s’obre el període presentació de comprovants i acceptació de les beques.  També , com es fa cada any, es concediran algunes noves beques fins arribar a dedicar-hi el total de 150.000 euros pressupostats.

En el document adjunt hi podeu consultar la relació de beneficiaris.

Enhorabona a tots els nois i noies becats.

OBRIM LA CONVOCATÒRIA DE BEQUES EN ACADÈMIES D'ESTIU

Aquesta convocatòria de beques va dirigida a estudiants de Santa Coloma de Farners

La Fundació Joan Riera Gubau ha obert la convocatòria de la modalitat de beques destinades a afavorir que alumnes de Santa Coloma de Farners puguin  realitzar cursos intensius d'estiu en acadèmies privades de la ciutat.

L'objectiu és reforçar l'aprenentatge de la llengua anglesa assolit durant el curs escolar i hi poden accedir  alumnes d'ESO i d'ensenyaments post obligatoris (12 a 18 anys).

La Fundació hi destina un total de 13.600 euros i els alumnes que en resultin beneficiaris fan un curs intensiu de trenta hores en una de les sis acadèmies que se'ls assignin.

El període de presentació de sol·licituds finalitza el 10 de maig d'enguany.

En els apartats de bases i formularis "E" d'aquesta pàgina web hi podeu trobar tota la informació i documents necessaris.

LA FUNDACIÓ RESOL LA CONVOCATÒRIA DE BEQUES UNIVERSITÀRIES 2018

La Comissió de Selecció de la Fundació ha resolt la convocatòria de beques de les modalitats “C” (curs de grau universitari als Estats Units) i “D” (màster universitari als Estats Units).

Aquestes beques estan dotades amb 35.000 euros per anualitat. Les de grau són prorrogables, si es compleixen les condicions establertes en les bases, fins a quatre i anys i les de postgrau o màster fins a dos anys. Els destinataris de la convocatòria d'enguany havien de ser estudiants de Santa Coloma de Farners.

Les beques concedides han estat :

-    Berta Gil Carandell, per a la realització de part del seu grau universitari en Dret i Estudis Internacionals en una universitat dels Estats Units.

-    Ariadna Manresa Fernàndez, per a la realització d’un màster  en Enginyeria Biomèdica  de fins a dos anys en una universitat dels Estats Units.

La Fundació també ha resolt les següents extensions de beca:

-    Maria Sara Montero Silva, per a continuar el segon any del seu grau en periodisme als Estats Units.

-    Amanda Lloret Pineda , per a realitzar el segon any del seu màster en psicologia als Estats Units.

Adjuntem l'acta de concessió de les beques.

Enhorabona a totes elles.

CONVOCAT EL CONCURS D’ORATÒRIA EN LLENGUA ANGLESA DE LA COMARCA DE LA SELVA

El Concurs d'Oratòria en Llengua Anglesa que convoca la Fundació arriba enguany a la seva dotzena edició.

Els centres escolars de la comarca de la Selva han fet la preinscripció dels alumnes que hi participaran i fins el 4 de març hauran d'omplir el formulari de tramesa d'enregistraments i penjar els vídeos que haurà de valorar el jurat en l'espai WEB del concurs.

L'organització del concurs es fa amb la col·laboració dels centres de recursos pedagògics de la comarca, qui faran el suport tècnic que calgui si els alumnes participants ho requereixen.

En aquests enllaços podeu trobar tota la informació: CRP Selva 1 i CRP Selva 2.

Més endavant s'informarà de la data de realització de la final del concurs i dels finalistes que hi accedeixen.

BECATS UNIVERSITARIS 2006-2018

Actualitzem el nostre àlbum de beques universitàries.

Durant aquests onze anys la Fundació ha dedicat a 4.660.305 euros en 1.585 beques per a nois i noies, alumnes i universitaris de Santa Coloma de la comarca de la Selva per a realitzar estades d’aprenentatge de l’idioma anglès i fins a 75 beques per a cursos de batxillerat, grau o postgrau en universitats dels Estats Units.

S’ha donat resposta així a la voluntat de l’industrial i mecenes de Santa Coloma Joan Riera i Gubau, qui ho va llegar a la Generalitat de Catalunya per aquesta finalitat.

Continem amb aquest projecte il·lusionador.