LA FUNDACIÓ RESOL LA CONVOCATÒRIA DE BEQUES DE LA MODALITAT "A"

Es concedeixen inicialment 66 beques per a estades d'aprenentatge destiu al Regne Unit, Irlanda i els Estats Units.

La Comissió de Selecció de la Fundació ha resolt la convocatòria de beques de les modalitats "A" (estades d'aprenentatge d'estiu al Regne Unit, Irlanda i els Estats Units).

S’han  concedit inicialment  66 beques a alumnes d'ESO, batxillerat i cicles formatius de Santa Coloma de Farners i de la comarca de la Selva. Es distribueixen en 40 beques d’estades de quinze dies al Regne Unit i Irlanda i 26 per a estades de quatre setmanes , entre les quals setze als Estats Units.

Enguany s'han presentat un total de 243 peticions de beca en la modalitat "A" i cal destacar de nou les altes qualificacions acadèmiques dels sol·licitants.

Les beques s'han concedit per estricte ordre de mèrits acadèmics dels sol·licitants i ara obrim el període presentació dels comprovants i acceptació de les beques.  També , com es fa cada any, es concediran algunes noves beques fins arribar a dedicar-hi el total de 150.000 euros pressupostats.

En el document adjunt hi podeu consultar la relació de beneficiaris.

ELS PRIMERS DEU ANYS DE LA FUNDACIÓ

Hem tancat l'any 2016 i amb ell el desè aniversari de la Fundació Joan Riera i Gubau.

Durant aquests deu anys la Fundació ha dedicat fins a 4.053.884 euros en 1.351 beques per a nois i noies, alumnes i universitaris de Santa Coloma de la comarca de la Selva per a realitzar estades d’aprenentatge de l’idioma anglès i fins a 66 beques per a cursos de batxillerat, grau o postgrau en universitats dels Estats Units.

S’ha donat resposta així a la voluntat de l’industrial i mecenes de Santa Coloma Joan Riera i Gubau, qui ho va llegar a la Generalitat de Catalunya per aquesta finalitat.

En l'apartat "LA FUNDACIÓ" d'aquesta mateixa web hi trobareu la memòria d'aquests deu anys , amb totes les beques concedides i els imports dedicats, i també l'àlbum fotogràfic dels nostres becats universitaris.

Continuem amb aquest projecte il·lusionador.

LA FUNDACIÓ RESOL LA CONVOCATÒRIA DE BEQUES UNIVERSITÀRIES

La Comissió de Selecció de la Fundació ha resolt la convocatòria de beques de les modalitats “C” (curs de grau universitari als Estats Units) i “D” (màster universitari als Estats Units).

Aquestes beques estan dotades amb 35.000 euros per anualitat. Les de grau són prorrogables, si es compleixen les condicions establertes en les bases, fins a quatre i anys i les de postgrau o màster fins a dos anys. Els destinataris de la convocatòria d'enguany havien de ser estudiants de Santa Coloma de Farners.

Les beques concedides han estat :

-     Natàlia Costa Coromina, per a la realització de part del seu grau universitari d'ADE en una universitat dels Estats Units.

-     Berta Canaleta Caballé, per a la realització d’un màster nutrició clícina de fins a dos anys en una universitat dels Estats Units.

La Fundació també ha resolt les següents extensions de beca:

-     Aniol Saurina Masó, per a continuar el segon any del seu màster en programació i disseny de jocs d'ordinador.

-     Alba Monferrer Sureda, per a continuar el segon any del seu màster en química als Estats Units.

Adjuntem l'acta de concessió de les beques.

LA FUNDACIÓ RESOL LA CONVOCATÒRIA DE BEQUES PER A CURSOS INTENSIUS D'ESTIU

Aquesta convocatòria de beques va dirigida a estudiants de Santa Coloma de Farners

Es concedeixen inicialment 42 beques per a realitzar cursos intensius d'estiu

La Fundació acaba de resoldre la concessió de beques de la modalitat "E" de l'any 2017.

Aquestes beques tenen com a beneficiaris estudiants d'ESO i ensenyaments post obligatoris de Santa Coloma de Farners i consisteixen en un curs intensiu d'anglès en una de les tres acadèmies privades de la ciutat.

La proposta inicial de concessió és de 42 beques de fins a un import màxim de 400 euros.

Amb la convocatòria d'enguany la Fundació haurà concedit fins ara un total de 333 beques d'aquest tipus , amb un pressupost de 13.600 euros anuals, que ha servit per a que joves estudiants de la ciutat fessin cursos de reforç d'anglès durant els mesos de juliol.

Adjuntem a aquesta notícia l'acta de concessió.