LA FUNDACIÓ RESOL LA CONVOCATÒRIA DE BEQUES DE LA MODALITAT "A"

Es concedeixen inicialment 65 beques per a estades d'aprenentatge destiu al Regne Unit, Irlanda i els Estats Units.

La Comissió de Selecció de la Fundació ha resolt la convocatòria de beques de les modalitats "A" (estades d'aprenentatge d'estiu al Regne Unit, Irlanda i els Estats Units).

S’han  concedit inicialment  65 beques a alumnes d'ESO, batxillerat i cicles formatius de Santa Coloma de Farners i de la comarca de la Selva. Es distribueixen en 39 beques d’estades de quinze dies al Regne Unit i Irlanda i 26 per a estades de quatre setmanes , entre les quals setze als Estats Units.

Enguany s'han presentat un total de 253 peticions de beca en la modalitat "A" i cal destacar, com en les darreres convocatòries, les altes qualificacions acadèmiques dels sol·licitants.

Totes les beques s'han concedit per estricte ordre de mèrits acadèmics dels sol·licitants i ara s’obre el període presentació de comprovants i acceptació de les beques.  També , com es fa cada any, es concediran algunes noves beques fins arribar a dedicar-hi el total de 150.000 euros pressupostats.

En el document adjunt hi podeu consultar la relació de beneficiaris.

Enhorabona a tots els nois i noies becats.

LA FUNDACIÓ RESOL LA CONVOCATÒRIA DE BEQUES PER A CURSOS INTENSIUS D'ESTIU DE L'

Es concedeixen inicialment 38 beques per a realitzar cursos intensius d'estiu

La Fundació acaba de resoldre la concessió de beques de la modalitat "E" de l'any 2019.

Aquestes beques tenen com a beneficiaris estudiants d'ESO i ensenyaments post obligatoris de Santa Coloma de Farners i consisteixen en un curs intensiu d'anglès en una de les sis acadèmies privades de la ciutat.

La proposta inicial de concessió és de 38 beques de fins a un import màxim de 400 euros.

Amb la convocatòria d'enguany la Fundació haurà concedit fins ara un total de 443 beques d'aquest tipus , amb un pressupost de 13.600 euros anuals, que ha servit per a que joves estudiants de la ciutat fessin cursos de reforç d'anglès durant els mesos de juliol.

Adjuntem a aquesta notícia l'acta de concessió.

LA FUNDACIÓ RESOL LA CONVOCATÒRIA DE BEQUES UNIVERSITÀRIES 2019

La Comissió de Selecció de la Fundació ha resolt la convocatòria de beques de les modalitats “C” (curs de grau universitari als Estats Units) i “D” (màster universitari als Estats Units).

Aquestes beques estan dotades amb 35.000 euros per anualitat. Les de grau són prorrogables, si es compleixen les condicions establertes en les bases, fins a quatre i anys i les de màster fins a dos anys. Els destinataris de la convocatòria d'enguany havien de ser estudiants de Santa Coloma de Farners.

Les beques concedides han estat :

-    Mireia Dilmé i Martínez de Huete, per a la realització d’un MBA (Màster in Business Administration) en una universitat dels Estats Units.

La Fundació també ha resolt les següents extensions de beca:

-    Maria Sara Montero Silva, per a continuar el tercer any del seu grau en periodisme als Estats Units.

-    Berta Canaleta Caballé , per a realitzar el segon any del seu Master in Public Health als Estats Units.

Adjuntem l'acta de concessió de les beques.

Enhorabona a totes elles.

GUANYADORS I FINALISTES DEL 12è CONCURS D’ORATÒRIA EN LLENGUA ANGLESA

Aquest dissabte dia 25 de maig va realitzar-se la final del dotzè concurs d’oratòria en llengua anglesa que organitza la Fundació.

Enguany hi han participat 159 alumnes provinents de 20 centres escolars de Santa Coloma i la comarca de la Selva.

Els dotze finalistes van fer les seves locucions davant el públic i el jurat.

Finalment els guanyadors i finalistes d’aquesta edició del concurs van ser:

GUANYADORS DE PRIMÀRIA:

-          Èlia Masferrer Ferragutcasas del col·legi La Salle de Santa Coloma

-          Noa Hay Chalia Galian de l’escola Jacint Verdaguer de Sils

GUANYADORS DE SECUNDÀRIA:

-          Martí Torró Muñoz del col·legi la Salle de Santa Coloma

-          Carla Sánchez Garcia de l’Institut Sa Palomera de Blanes

Els finalistes de cada cicle van ser:

ALUMNES DE PRIMÀRIA

Olga Mascort Güell de l’escola Josep Madrenys de Vilobí d’Onyar, Yuvraj Singh de l’Escola Pompeu Fabra d’Anglès, Raquel Ferrándiz Rodríguez de l’escola Castell de Farners de Santa Coloma i Sara Ezzaggany de l’escola Sant Salvador d’Horta de Santa Coloma.

ALUMNES DE SECUNDÀRIA

Ona Salas Herranz de l’Institut de Sils, Laia Zambrano Massó del col·legi Santa Maria-Manyanet de Blanes, Irma Masnou Colon del col·legi Sant Josep de Sant Hilari Sacalm i Estel Solà Taberner del col·legi La Salle de Santa Coloma.

En la pàgina web del Centre de Recursos Pedagògics la Selva I, a la que podeu accedir en aquest enllaç, hi trobareu els vídeos amb la intervenció dels participants.

BECATS UNIVERSITARIS 2006-2018

Actualitzem el nostre àlbum de beques universitàries.

Durant aquests onze anys la Fundació ha dedicat a 4.660.305 euros en 1.585 beques per a nois i noies, alumnes i universitaris de Santa Coloma de la comarca de la Selva per a realitzar estades d’aprenentatge de l’idioma anglès i fins a 75 beques per a cursos de batxillerat, grau o postgrau en universitats dels Estats Units.

S’ha donat resposta així a la voluntat de l’industrial i mecenes de Santa Coloma Joan Riera i Gubau, qui ho va llegar a la Generalitat de Catalunya per aquesta finalitat.

Continem amb aquest projecte il·lusionador.