LA FUNDACIÓ RESOL LA CONVOCATÒRIA DE BEQUES PER A CURSOS INTENSIUS D'ESTIU DE L'

Aquesta convocatòria de beques va dirigida a estudiants de Santa Coloma de Farners

Es concedeixen inicialment 32 beques per a realitzar cursos intensius d'estiu

La Fundació acaba de resoldre la concessió de beques de la modalitat "E" de l'any 2020.

Aquestes beques tenen com a beneficiaris estudiants d'ESO i ensenyaments post obligatoris de Santa Coloma de Farners i consisteixen en un curs intensiu d'anglès en una de les sis acadèmies privades de la ciutat.

La proposta inicial de concessió és de 32 beques de fins a un import màxim de 400 euros.

Amb la convocatòria d'enguany la Fundació haurà concedit fins ara un total de 439 beques d'aquest tipus , amb un pressupost de 9.800 euros anuals, que ha servit per a que joves estudiants de la ciutat fessin cursos de reforç d'anglès durant els mesos de juliol.

Adjuntem a aquesta notícia l'acta de concessió.

LA FUNDACIÓ RESOL LA CONVOCATÒRIA DE BEQUES UNIVERSITÀRIES 2020

La Comissió de Selecció de la Fundació ha resolt la convocatòria de beques de les modalitats “C” (curs de grau universitari als Estats Units) i “D” (màster universitari als Estats Units) de l'any 2020.

Aquestes beques estan dotades amb 35.000 euros per anualitat. Les de grau són prorrogables fins a quatre i anys i les de postgrau o màster fins a dos anys. Enguany no s'ha presentat cap sol·licitud de la modalitat "C".

La beca concedida ha estat :

-          Natàlia Costa Coromina, per a la realització d'un màster de dos any, en Sostenibilitat Empresarial,  en una universitat dels Estats Units.

CONVOCAT EL CONCURS D’ORATÒRIA EN LLENGUA ANGLESA DE LA COMARCA DE LA SELVA

El Concurs d'Oratòria en Llengua Anglesa que convoca la Fundació arriba enguany a la seva catorzena edició.

Els centres escolars de la comarca de la Selva faran la inscripció dels alumnes participants entre els dies 4 de desembre de 2020 i 12 de febrer de 2021,  hauran d'omplir el formulari de tramesa d'enregistraments i penjar els vídeos que haurà de valorar el jurat en l'espai WEB del concurs.

L'organització del concurs es fa amb la col·laboració dels centres de recursos pedagògics de la comarca, qui faran el suport tècnic que calgui si els alumnes participants ho requereixen.

En aquests enllaços podeu trobar tota la informació: CRP SELVA 1 i CRP SELVA 2 .

En aquesta edició no farem tampoc acte públic final, es valoraran els vídeos i es farà una entrevista telemàtica als dotze finalistes.

BECATS UNIVERSITARIS 2006-2018

Actualitzem el nostre àlbum de beques universitàries.

Durant aquests onze anys la Fundació ha dedicat a 4.660.305 euros en 1.585 beques per a nois i noies, alumnes i universitaris de Santa Coloma de la comarca de la Selva per a realitzar estades d’aprenentatge de l’idioma anglès i fins a 75 beques per a cursos de batxillerat, grau o postgrau en universitats dels Estats Units.

S’ha donat resposta així a la voluntat de l’industrial i mecenes de Santa Coloma Joan Riera i Gubau, qui ho va llegar a la Generalitat de Catalunya per aquesta finalitat.

Continem amb aquest projecte il·lusionador.